19 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Smart Home Stock

Smart Home Stock
Voor een slim huis

Wie nog geen slim huis heeft, weet niet wat 'ie mist. Lekker vanuit je luie stoel de lampen bedienen, de muziek op de max zetten of de gordijnen dicht doen. Sla nu je slag, want de voorraard is beperkt! 

(iLET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

19 februari 2020 om 10:06
jeding Gebruiker

Ik kan het nergens vinden.

Is de voeding van de Osram Outdoor RGBW LED-Strip ook IP65 gecertificeerd?

Jacques

Beantwoorden

19 februari 2020 om 13:09
DPPA Gebruiker
19 februari 2020 om 19:09
maffemol Gebruiker

Is de outdoor ledstrip ook te koppelen? Ik heb namelijk 6 meter nodig

Beantwoorden

19 februari 2020 om 21:34
Ronald2805 Gebruiker

Nee, zijn niet koppelbaar vanwege de voeding die specifiek voor 5 mtr is.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 06:32
Pedallekes Gebruiker

Vraag 1: Kan de Ledstrip (het is voor binnen) ingekort worden?

Vraag 2: Ikea Smart Home werkt ook met Zigbee. Ik veronderstel dat deze LED-strip dan te koppelen met de Ikea bewegingssensor?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 12:29
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Pedallekes,

Vraag 1: dit wordt niet ondersteund. Als in: de IP-waarde vervalt (voor binnen geen probleem), maar ook de garantie komt te vervallen.

Vraag 2: dit zou in principe moeten werken. Dit heb ik echter niet getest en kan ik dus niet 100% garanderen.

Beantwoorden

21 februari 2020 om 00:27
illus Gebruiker

die osram zigbee buitenplug, geeft die het zigbee signaal ook door aan andere verder weg gelegen zigbee apparaten? ik begreep dat dat onderdeel is van het zigbee protocol, maar niet alle apparaten dat ook daadwerkelijk doen en dus alleen hun eigen signaal proberen te verwerken en geen mesh helpen opbouwen.

Beantwoorden

21 februari 2020 om 08:52
dvdrip1 Gebruiker

Voor Z-Wave apparaten (ander protocol, zelfde idee) weet ik dat alleen apparaten op stroom het signaal doorgeven en zodoende mesh opbouwen; devices op accu of batterijen niet. Ik vermoed zomaar dat dit voor Zigbee hetzelfde is.

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:53

Deze buitenplug geeft het signaal inderdaad door, als in een mesh systeem.

Beantwoorden

21 februari 2020 om 12:57
illus Gebruiker

ok, twee stuks besteld

Beantwoorden

21 februari 2020 om 06:54
pingelpangpong Gebruiker

Op de V-tac dimmer staat helaas Max belastbaar 440 Watt! GEEN 2000! Ook kan de uitleg beter! L in, L out. Wat is de N? Is dit het P contact?

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:50

Hoi pingelpangpong,

We passen het maximale wattage direct aan in onze specificaties. Dank voor je oplettendheid!

L in = Hier moet de bruine draad op worden aangesloten
L out = Hier moet de zwarte draad op aangesloten worden (schakeldraad)
N = Hier moet de blauwe draad worden aangesloten (dimmer heeft continu spanning nodig ivm WiFI.

De dimmer beschikt niet op een P contact (wisselschakeling)

Beantwoorden

21 februari 2020 om 12:00
Davy00 Gebruiker

Hallo. De smart WiFi dimmer werkt deze ook met 12volt dimbare led spots ? Mvg

Beantwoorden

21 februari 2020 om 13:01

Hi Davy,

In principe moet dit gewoon werken aangezien de spots dimbaar zijn. De vraag is alleen hoe de transformator er mee omgaat, dit kan per merk verschillen.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 23:15
jiriw Gebruiker

Over de V-Tac dimmers… Als ik het keurmerk zo bekijk op de achterkant, is dat geen CE, maar China Export. Zie deze links: https://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking#China_Export  en https://support.ce-check.eu/hc/en-us/articles/360008642600-How-To-Distinguish-A-Real-CE-Mark-From-A-Fake-Chinese-Export-Mark

Beantwoorden

24 februari 2020 om 21:11
MarsM Gebruiker

Kan de led-verlichting in de v-tac dimmer ook uitgeschakeld worden? Ik wil hem op m’n slaapkamer gebruiken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.