19 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Mill Smart Heaters

Product expert aanwezig

Mill Smart Heaters
Wapen jezelf tegen de kou!

Van verwarmingspanelen tot convector- en oliekachels. Met de heaters van Mill verwarm je elke ruimte, van de slaap- en studeerkamer tot de badkamer. Allemaal strak van design én met geïntrigeerde wifi. Zo zet je de verwarming aan vanonder je warme dekentje!

Je oude kachel smart maken? Dat kan met de Mill wifisocket. Handig!

Product Expert

De Mill Product Expert is woensdag en donderdag van 09:00u tot 17:00u aanwezig om al je vragen te beantwoorden!

19 februari 2020 om 00:40
elianmars Gebruiker

Jammer dat er geen verticale modellen beshikbaar zijn. Ik ga er vanuit dat al deze apparaten niet een kwartslag gedraaid gemonteerd kunnen worden. Klopt dat?

Beantwoorden

19 februari 2020 om 09:09
Official Product Expert Mill Expert Official Product Expert

dat klopt inderdaad!

Deze panelen kunnen alleen horizontaal opgehangen worden.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 10:26
illus Gebruiker

hebben ze ook integratie van google home en/of alexa? ifttt misschien?

Beantwoorden

19 februari 2020 om 10:32

nu nog niet.. ze zijn hier wel mee bezig :)

Beantwoorden

19 februari 2020 om 10:34
peekaa1 Gebruiker

Tot hoeveel m2 is de oliekachel eigenlijk geschikt?     Mill AB-H1500WIFI

Beantwoorden

19 februari 2020 om 10:35
peekaa1 Gebruiker

En zou dit niet m3 moeten zijn?

Beantwoorden

19 februari 2020 om 10:59
peekaa1 Gebruiker

Inmiddels zelf het antwoord al gevonden:  24 m2.  Al blijf ik die m2 vreemd vinden want de hoogte doet wel degelijk mee bij verwarming!

Hierbij óók gevonden dat de WiFi toch wel een probleem is bij deze kachel. En dat is nou net de zo gewilde feature van deze Mill kachel(s). Volg de link, lees de reviews en bezint voor je begint.

https://www.amazon.com/Mill-AB-H1500WF-Premium-1500W-Silver/dp/B07GBPH9XZ

Beantwoorden

19 februari 2020 om 12:30

Mill gaat uit van een standaard hoogte.

Wat betreft de reviews.. Onze ervaring is dat de meeste problemen komen door gebruikersfouten. Als je ook kijkt naar de reviews van de App en de product ervaringen in Nederland, zijn die enorm positief!

Beantwoorden

19 februari 2020 om 15:37
Faboan Gebruiker

Ik heb ook een mill met wifi en de wifi connectie is bij mij helaas ook een ramp. Soms is er weken geen probleem en dan plots kan de heater niet meer connecteren met de wifi. Dan lukt het weer een tijdlang niet. Soms voor even wel, dan weer even niet,… Heb hem zeker al 100den keren moeten herinstalleren. Nu momenteel al een week connectie zonder problemen, maar tot hoe lang…

Beantwoorden

19 februari 2020 om 15:38
Faboan Gebruiker

Voor de rest wel nog tevreden. Mooi design. De voorgestelde vierkante meter of kubieke meter wel met een korrel zout nemen. Het kan lang duren tegen de kamer enkele graden warmer is.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:51

Onze ervaring is gelukkig anders.

indien mensen moeite hebben met de WIFI en de connectie, geldt het vaak voor mesh- routers en routers met smart connect/smart WIFI. Dit is meestal een router is.

Voor Mill apparaten dient hij op 2.4 ghz te blijven en niet 5ghz. Sommige routers hebben smartllink/ slimme wifi en daarom wordt de router mogelijk verbonden met 5 Ghz, zelfs ook al heeft hij 2.4 Ghz geselecteerd.

We werken aan een nieuwe verbindingsmethode, die deze zomer wordt vrijgegeven. Dit zal naar verwachting ook deze verbindingsproblemen oplossen.

En als het gaat om apparaten die mogelijk hun verbinding verbreken komt er in de komende maanden ook nieuwe firmware die dat zal oplossen.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:53

Fijn om te horen!

m2 blijft altijd lastig.. we geven altijd de max m2 aan en doen dat ook nog vrij conservatief (zeker in vergelijking met andere fabrikanten) om negatieve ervaringen te voorkomen. Helaas zijn de omstandigheden in elk huis anders waardoor het bij de een wel perfect klopt en bij de ander het vermogen uiteindelijk toch te laag blijft.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 16:22
Emootje Gebruiker

Ik heb hetzelfde gehad met de “Chineze” stopcontacten. Geen connectie nadat ik nieuwe accesspoints in huis gehaald had. Door een 2e netwerk in de 2.4ghz band te maken los je het probleem op.

Beantwoorden

11 maart 2020 om 18:06
rvdeede Gebruiker

Een hele grote korrel zout toch wel. Ik heb net een mil800 retour gestuurd. Wifi verbinding – of eerder het toevoegen in de app – wou al niet lukken (bleef steeds hangen op de laatste fase), maar het grootste probleem was de temperatuur. Een kamer van 12 m2 met een normale hoogte van 270cm, 1 raam, 1 deur, en volgens gangbare standaarden geïsoleerd, ging in anderhalf uur op volle kracht (instelling liefts 35 graden!) van 14 graden naar … 15 graden. Support gecontacteerd, en die kwamen terug met de conclusie dat het toestel niet volstond voor de ruimte … Dus maak van die vierkante meters absoluut maar kubieke meters, en deel dan nog eens door 2.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 01:14
harafa Gebruiker

Heb er vorige keer 2 besteld en de vierkante meters kloppen langs geen kant. Mijn huis is nochtans goed geisoleerd, maar je mag de vooropgestelde prestaties gerust gedeeld door 2 doen wil je iets van warmte voelen.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 08:36
Rstrand Gebruiker

Kun je deze kachels in zeer vochtige ruimtes (badkamer met stoom) veilig gebruiken?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:57

Mill Paneelverwarming is geschikt voor de badkamer; IP classificatie IPX4 (badkamer zone 2)

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:37
christophe.canoen Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 18:08
uil-gotcha Gebruiker

Ik zie de terrasverwarmer van MILL er niet bij staan?

Beantwoorden

23 februari 2020 om 19:34
Moderator Paul Moderator

Die zit er deze keer niet bij. Misschien een volgende keer wel weer. 
Om die kans te vergroten, klik hierrr

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.